شناسه خبر : 92820
سه شنبه 08 شهريور 1401 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبر خوش برای جانبازان اعصاب و روان/ دندانِ ایثارگران بیمه شد

خبر خوش برای جانبازان اعصاب و روان/ دندانِ ایثارگران بیمه شد

بخش دندانپزشکی بیمارستان نیایش تهران برای جانبازان اعصاب و روان امروز در وبیناری با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره برداری رسید.

این بخش که قبلا در بیمارستان نیایش ایجاد شده است نتوانسته بود از دانشگاه علوم پزشکی مجوز لازم را اخذ کند که با بازسازی مجدد و ایجاد فضای جدید، سه عدد یونیت دندانپزشکی در محیطی به متراژ ۵۰ متر مربع امروز (سه شنبه) راه اندازی شد.

امروز همچنین ۷۰ تخت بستری در طبقه چهار  بیمارستان فجر تبریز به ظرفیت این بیمارستان اضافه شد و تخت های این بیمارستان به ۱۱۰ تخت رسید، همچنین به بخش زنان هم ۲۰ تخت بستری افزوده شد و با پیشنهاد مدیریت این بیمارستان نام بیمارستان فجر به اولین شهید محراب استان آذربایجان به نام آیت الله قاضی طباطبایی تغییر پیدا کرد.

بنیاد شهید برای خدمات دندانپزشکی جانبازان اعصاب و روان بودجه در نظر گرفت:

چند روز قبل معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته بود که این نهاد بودجه‌ای برای خدمات دندان‌پزشکی جانبازان اعصاب و روان که توانایی نگهداری دندان‌های خود را ندارند در نظر گرفته است.

 عبدالرضا عباسپور افزود: اگر جانبازان به طور مستقیم در جبهه با ترکش دچار آسیب در ناحیه فک و دندان شده باشند هزینه درمان آنها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای مدیریت درمان مناسب ایثارگران هرم سلامت در بنیاد شهید تنظیم شده تا بتوانیم خدمات درمانی مورد نیاز ایثارگران را تحت پوشش بیمه پایه و بیمه تکمیلی ارائه دهیم.

بیمارستان روانپزشکی نیایش در سال ۱۳۶۹ و در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط معاونت بهداشت و درمان بنیاد مستضعفان برای جانبازان احداث شد این ساختمان برای ارائه خدمات پزشکی روزانه، در سال ۱۳۹۳به دلیل ضرورت ساخت، به بهره برداری رسید. اکنون بیمارستان روانپزشکی نیایش با زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع و ۵۲۲ متر مربع پارکینگ به صورت خصوصی به گروه هدف خدمات می دهد.

 

منبع: ایرنا
اینستاگرام
سلام ، دندانپزشک که تمام دندانها را بارها ترمیم کرد اما در نهایت مجبور به کشیدن دندان شد گواهی کرد که مصرف داروهای اعصاب و روان موجب پوسیدگی دندانها میشود اما بنیاد گواهی پزشک متخصص را قبول ندارد. البته ما هم عملکرد بنیاد را قبول نداریم
وای مردم از خوشی.....!
جناب آقای دکتر عباسپور
عرض سلام و خدا قوت
شما در مورد خدمت به جانبازان هیچ چیز کم نگذاشتید
جزاءکم الله خبرا
و در مورد خدمات دندانپزشکی هم کاملاً حق با شماست
جانبازان که هنگام حضور در جبهه های دفاع مقدس
دندان هایشان را با خود همراه نبرده بودند
که اکنون شامل خدمات بشود !!؟؟
و این که می گویند رزمندگان ایثارگران و جانبازان با « چنگ و دندان » از دین ناموس و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند فقط برای زینت و زیور کتاب ها و داستان هاست .
خواستم دندان ریشه دارم بعدش فرزند جانباز ۲۵درصد هستم گفتم حاصل من هم میشه یا فقط جانباز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi